Archieja Harrisona Mountbattena-Windsorja smo do sedaj, odkar je prijokal na svet 6. maja, videli ob izjemno redkih priložnostih, zato je zanimanje zanj še toliko večje. Njegova starša Meghan Markle in princ Harry ga medijsko ne izpostavljata, zato so bili vsi izjemno navdušeni nad tem, da so lahko na srečanju pri nadškofu Desmondu Tutuju videli petmesečnega Archieja. Zadnja njegova slika je v javnost prišla ob krstu, ki se je odvil 6. julija.
Pozorni oboževalci so lahko opazili, da je bila družinica zelo usklajeno oblečena, in sicer so prevladovali modro-beli odtenki. Archie je nosil oblačila blagovne znamke H&M v vrednosti 13,50 EUR. S tem, da so mu starši premišljeno izbrali oblačila, so poskušali popraviti svoj vtis, ki so ga pustili med poletjem, ko so najeli zasebno letalo.

Vendar se za izbiro takšnih oblačil skriva mnogo več. Ne samo, da so poceni in nežnih barv, prihajajo tudi iz kolekcije Conscious blagovne znamke H&M, kar pomeni, da so iz organskega bombaža in trajnostno naravnane ponudbe.
Preden se je Archie rodil, so veliko razpravljali o tem, kakšen stil bodo starši izbrali za svojega otroka. Predvidevali so, da bodo prisegali na organski bombaž, eko kolekcijo oblačil, prijazno za občutljivo otroško kožo, obenem pa bo podjetje takšno, ki bo delovalo dobrodelno.
Očitno se vojvoda in vojvodinja Sussexa zgledujeta po Kate Middleton in princu Williamu, ki sledita 70-letni tradiciji oblačenja otrok ter svoje tri otroke oblačita v oblačila z vezeninami, s čimer dokazujeta, da sta tradicionalno usmerjena.
Seveda pa bi lahko Meghan Markle in princ Harry izbrala otroška oblačila priznanih blagovnih znamk. Mamica prijateljuje s Sereno Williams, ki za svojo hčerko izbira prav takšne majice s slogani, sončna očala, športna oblačila … ter nato objavlja fotografije na družbenem omrežju. Tudi vojvodinja Sussexa bi enostavno lahko nakupovala oblačila visokega cenovnega razreda.
Kakorkoli, takšen izbor oblačil za malega Archieja ob srečanju z nadškofom dokazuje, da so njegovi starši ekološko osveščeni, da ne bodo posegali po ekstremnih in ekskluzivnih zadevah. Njihovo sporočilo je odmevno: so prav takšna družina, kot je vaša.
V spletni trgovini H&M smo poiskali izbrana oblačila, ki jih je nosil petmesečni Archie.
