V večini primerov je napredek dobra stvar, toda občutek nostalgije ob nekoč povsem vsakdanjih predmetih, za katere danes sploh nismo več prepričani, ali še obstajajo, nas včasih lahko tudi premaga.

Pravzaprav obstaja na desetine izdelkov in storitev, na katere so se zanašale prejšnje generacije, ki nikoli več ne bodo potrebni.
Razvijanje filma
Današnji otroci ne bodo nikoli doživeli občutka pričakovanja, preden se je razvila fotografija iz filmskega traku. Z razvojem digitalnih fotoaparatov so namreč fotografije vidne takoj, kar je sicer precej bolj praktično, tisti del čakanja in napetosti, kako bo izpadla naša fotografija, pa se je izgubil.
Snemanje na kaseto
Ko že govorimo o pričakovanju, pomislite na vznemirjenje, ko ste od nekoga dobili doma posneto kaseto. Današnji otroci verjetno še nikoli niso niti videli kasete, vedno redkeje pa zasledimo tudi CD ali zgoščenko.
Zbujanje za sobotni otroški televizijski program

Spomini, ko smo se v soboto ali nedeljo zjutraj zbujali, da ne bi zamudili risank, so še vedno živi. Zdaj, ko so risanke na voljo praktično vedno in povsod, se nekako izgublja čar pričakovanja.
V sedemdesetih in osemdesetih letih prejšnjega stoletja je več kot 20 milijonov gledalcev spremljalo sobotne jutranje risanke, poroča The Washington Post. Do leta 2003 je ta številka padla na 2 milijona, za kar je 'kriva' uvedba nekaterih otroških televizijskih programov. Otroci nimajo več predstave o oddajah, ki se predvajajo na točno določen dan ob točno določeni uri. Že zdaj živijo v svetu, kjer je vse, kar hočejo, na zahtevo kadarkoli na kateremkoli zaslonu.
Pomnjenje telefonskih številk
Predstavljajte si, da ste obtičali nekje brez telefona in si ga morate izposoditi, da lahko pokličete prijatelja. Bi se spomnili njegove telefonske številke?

Danes, v dobi pametnih telefonov praktično ni razloga, da bi si telefonske številke morali zapomniti na pamet.
Orientiranje po zemljevidu
V dobi GPS sistemov in spletnih zemljevidov na pametnih telefonih natisnjeni zemljevid postaja stvar preteklosti. Tiskani zemljevidi imajo še vedno svoje privržence, a kartografi preživljajo težke čase, poroča The Wall Street Journal.
Branje tiskanega TV sporeda
TV Guide je bila najbolj razširjena revija v ZDA v šestdesetih letih, leta 2008 je bila revija prodajana za približno 1 evro. Nič drugače pa s tem ni bilo pri nas. Danes so sporedi prosti dostopni na spletu, prav gotovo pa so se spremenile tudi navade gledanja televizije, zato je tiskani spored le še stvar preteklosti.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV