Profesor Damijan Štefanc z Oddelka za pedagogiko in andragogiko na ljubljanski Filozofski fakulteti je javno komentiral fotografijo testa, ki prikazuje, kako je učenec v osnovni šoli odgovoril na vsa vprašanja, a kljub temu dobil nič točk. Njegovi odgovori so bili, kot je razvidno s fotografije testa, pravilni, le mesta, na katera jih je zapisal, napačna. Predvidoma gre za test iz slovenščine tretjega ali četrtega razreda.
Učenec je podal pravilne odgovore na vprašanje, ki je od njega zahtevalo, da poišče in napiše par (športnik – športnica; pisatelj – pisateljica, prijatelj – prijateljica, arhitekt – arhitektka, policist – policistka), a odgovorov ni pravilno vrstično vnesel. Namesto da bi odgovore napisal v okvirčke v diagonalo, kot se to običajno pričakuje, jih je napisal pod iskanim parom navpično v stolpec. Učiteljica mu je za izpolnjeno nalogo dala nič točk, nad čemer pa so tako uporabniki družbenih omrežij kot tudi strokovni delavci zgroženi.
"Popolnoma nesprejemljivo, da je učiteljica tole nalogo ovrednotila z 0 točkami," pa je ocenil profesor Štefanc in dodal: "Če je namen ocenjevanje znanja, potem je treba ugotoviti, da je učenec znanje izkazal." Povedal je še: "Dejstvo, da je odgovor zapisal na mesto, ki ga učiteljica ni predvidela, tu ne igra nobene vloge, še zlasti ker tudi sama učiteljica ni jasno povedala, kje naj bo zapisan pravilen odgovor (npr. tako, da bi en primer v tabeli imel zapisano pravilno rešitev)."
Kaj pa vi menite? Bi moral učenec dobiti kaj točk za rešeno nalogo?
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV