Bibaleze.si

Otroci s posebnimi potrebami tudi v rednem programu osnovne šole

STA/N. K.

Novice

0
19. 04. 2013 06.00

Na začetku šolskega leta 2012/2013 je bilo v osnovnošolsko izobraževanje vključenih 164.300 otrok, pri čemer je v razredu povprečno 19 učencev. Med osnovnošolsko populacijo je 6,2 odstotka otrok s posebnimi potrebami, ki so vključeni v redne programe osnovne šole, kažejo najnovejšimi podatki Statističnega urada RS.

Slovenija izvaja program postopne vključitve otrok s posebnimi potrebami v redne programe osnovne šole z zagotavljanjem dodatne strokovne in učne pomoči ter s prilagoditvami pri izvajanju programa.


Na začetku šolskega leta 2012/2013 je bilo v redni program osnovne šole vključenih 161.051 otrok, v prilagojeni program 1724 otrok, v posebni program pa 1528 otrok. V osnovnošolsko izobraževanje je v tem šolskem letu prvič stopilo 19.100 novincev. V razredu je v povprečju 19 učencev. To število se razlikuje glede na organizacijsko obliko šole - v samostojnih in matičnih osnovnih šolah je bilo v razredu v povprečju 20,2 učenca, na podružničnih šolah le 13,8 učenca.

Slovenija izvaja program postopne vključitve otrok s posebnimi potrebami v redne programe osnovne šole z zagotavljanjem dodatne strokovne in učne pomoči ter s prilagoditvami pri izvajanju programa.
Slovenija izvaja program postopne vključitve otrok s posebnimi potrebami v redne programe osnovne šole z zagotavljanjem dodatne strokovne in učne pomoči ter s prilagoditvami pri izvajanju programa.FOTO: iStockphoto

Ob koncu šolskega leta 2011/2012 je osnovno šolo zapustilo 17.896 učencev. Od tega jih je 9. razred uspešno zaključilo 98,5 odstotka, ostalih 1,5 odstotka pa je omagalo nekje na poti in zapustilo osnovno šolo, ne da bi pridobili spričevalo o dokončani osnovni šoli. Večina neuspešnih učencev je uspela priti do 8. razreda, potem ko so bili v izobraževanju devet, deset ali celo 11 let. Več kot polovica osipnikov iz rednih programov osnovne šole se že naslednje šolsko leto vključi v osnovnošolske programe za odrasle.

Slovenija izvaja program postopne vključitve otrok s posebnimi potrebami v redne programe osnovne šole z zagotavljanjem dodatne strokovne in učne pomoči ter s prilagoditvami pri izvajanju programa. Ob koncu šolskega leta 2011/2012 je bilo v te programe vključenih že 10.000 učencev s posebnimi potrebami, kar je predstavljalo 6,2 odstotka vseh otrok, vključenih v osnovnošolsko izobraževanje. Da je bila vključitev uspešna, kažejo podatki o številu ponavljavcev. Ob koncu šolskega leta 2011/2012 je razred ponavljajo le 4,5 odstotka učencev, ki so bili vpisani v programe s prilagojenim izvajanjem in z dodatno strokovno pomočjo, navajajo na statističnem uradu. Ob koncu lanskega šolskega leta je bilo v osnovnih šolah in osnovnih šolah s prilagojenim programom 16.121 učiteljev. Prvič v zadnjih desetih letih so zasledili upad njihovega števila, a je neznaten v višini 0,1 odstotka.
 

Svoje mnenje lahko izrazite na naši Facebook strani ali pa se nam samo pridružite s klikom na
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Bibaleze
Bibaleze
SLEDI NAM:
Bibaleze.si
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2024, Bibaleze.si, Vse pravice pridržane Verzija: 855