Primeren prostor
Pomembno je, da izberemo primeren prostor. Razmisliti moramo o tem, ali otrok potrebuje več miru in mora biti ta prostor umaknjen v njegovi sobi ali potrebuje določeno količino pomoči in nadzora in mora biti prostor v skupnih prostorih, kjer smo blizu. Potrebno je tudi razmisliti, ali otrok potrebuje več ali manj svetlobe, tišine in prostora. Načeloma velja, da delovno mesto z mizo in stolom daje bolj šolski občutek, kjer se lažje osredotočijo.
Svetloba
Ena izmed najpomembnejših lastnosti dobrega delovnega prostora je svetloba. Prostor mora imeti dovolj dnevne naravne svetlobe in pa tudi sekundarno delovno lučko, saj se v slabo osvetljenem prostoru hitreje utrudimo.
Urejenost
Delovni prostor naj ima čim manj stvari, ki bi otroka vrgle iz tira in motile njegovo zbranost. Takoj, ko si prostor izberete, se potrudite urediti in organizirati tudi bližnjo okolico, ki bi lahko otroka motila.

Udobje
Delovni prostor mora spodbujati delovni zagon, vendar je zelo pomembno tudi, da je otroku udobno in se v njem počuti sproščeno. Izberemo primerno višino delovne mize in udoben ter kakovosten stol. Otrokom, ki so stežka pri miru, lahko izberemo tudi mizo, ki se dvigne, da lahko otrok ob delu stoji, ali pa vrtljiv stol, da gibanje izraža med samim delom. Poskrbimo tudi za prijazne in otroku ljube barve.
Osnovni pripomočki in organizacija
Delovni prostor naj ima vse pripomočke, ki jih otrok potrebuje, in naj bodo umeščeni na dosegljivem mestu, da ne bo vsakič vstajal in s tem prekinjal zbranost. Papir, svinčniki, barvice, ravnila in podobno naj bodo organizirani na način, da ima vsaka stvar ali sklop svoje mesto. Na ta način bo uporaba avtomatična, saj bo otrok vedel, kje kaj najti, hkrati pa bo pospravljanje veliko lažje in hitreje. Priskrbite si različne košarice, škatle in nalepke. V to vključite tudi otroka in skupaj ustvarita organizirano okolje, ki mu bo najbližje.

Vizualni pripomočki
Otrokom običajno pomagajo vizualno razdelane stvari. Poskušajte ustvariti urnik z različnimi barvami, da si bo znal predstavljati, kaj in kdaj mora narediti. Pomagajo nalepke, table iz plute ali magnetne table in pa table "Piši, briši" s kredami ali flomastri.
Kotiček za sprostitev
Če se posvetimo delovnem kotičku, potem (v kolikor nam prostor to dopušča) poskrbimo tudi za kotiček, kjer se bo otrok lahko sprostil. Med učenjem lahko otroka preplavijo tudi čustva, če mu kaj ne gre po maslu ali se zmoti. Takrat je dobro, da se za nekaj minut umakne in sprosti. Otroci ne potrebujejo veliko. Lahko je naslanjač, lahko je samo kup blazin in preproga, kamor se umakne in zadiha, da se lahko potem vrne nazaj k delu. Glede na to, da se od naših otrok zahteva čedalje več, bodimo pozorni na to, da mu s samim prostorom ne otežujemo šolskega dela, ampak ga z njim spodbujamo in mu pomagamo.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV