
''Povej mi, kako si dal ime otroku, in vedel bom, kaj in kje kupuješ,'' so zapisali raziskovalci tuje banke. Želeli so ugotoviti, kaj imena otrok razkrivajo o potrošniških navadah njihovih staršev.
Anketa je pokazala, da starši svojim otrokom zelo redko dajejo tradicionalna imena, kar kaže, da težijo k posebnim in edinstvenim blagovnim znamkam.
Leta 1940 je na primer pet najpogostejših imen za dečka predstavljalo kar 20 odstotkov imen vseh dojenčkov v Združenih državah Amerike. Lani pa je ta številka padla na 4 odstotke.
Raziskovalci so tako dokazali, da se starši odločajo za nenavadna imena zato, ker jih privlačijo originalne blagovne znamke. Pripadniki novih generacij staršev se želijo razlikovati od drugih, želijo, da jih vsi opazijo.
Tisti starši, ki dajo otrokom klasična imena, so manj odprti za novitete. Po navadi kupujejo proizvode velikih, preverjenih blagovnih znamk, redko takšne, ki so last manj znanih podjetij.
Slovenija: Takih imen ne dajemo otrokom!
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV