igraj se z mano

Otroci težko pridejo do obravnav pri logopedu
Veliko otrok nima možnosti (rednih) logopedskih obravnav, saj logopedov primanjkuje. Predvsem otroci s težkimi motnjami težko pridejo do obravnav, ki so dovolj pogoste. Za otroke in njihove starše je to zelo pomembno, da lahko napredujejo, usvajajo nove veščine, dosežejo pomembne mejnike.

Triki in nasveti za vse zaposlene mamice
Svojemu otroku želite dati svoj čas, ljubezen, varno zavetje, topla oblačila, izobrazbo, zabavo in še in še, ampak včasih mora mamica delati in tudi to je ljubezen.

Ana Šega: Če se pozabimo igrati, pozabimo živeti
Ana Šega je oseba, ki ji največ na svetu pomeni veselje otrok. Prisotna je v organizacijski ekipi Mednarodnega festivala Igraj se z mano, ki letos doživlja že dvanajsto izvedbo. Sprva je bila Ana prostovoljka in animatorka, letos pa se ukvarja predvsem z marketingom ter odnosi z javnostmi.

Bodi umetnik ''Igraj se z mano''
Na likovnem natečaju Bodi umetnik ''Igraj se z mano'' so sodelovali šole, vrtci, zavodi, varstveno delovni centri in društva iz vse Slovenije in tujine. Tako so otroci in odrasli s posebnimi potrebami pokazali, kako vidijo svet, prijateljstvo in družino.

Festival Igraj se z mano za mlade in malo starejše
Na Kongresnem trgu v Ljubljani se je že začel mednarodni festival Igraj se z mano. V program festivala, ki bo trajal vse do petka in vključuje kulturne, športne, izobraževalne in zabavne dogodke, se enakovredno z vsemi drugimi vključujejo mladi in malo starejši s posebnimi potrebami, so sporočili organizatorji.

Ljubljana v znamenju festivala Igraj se z mano
Predzadnji majski dan bo zaznamoval pričetek mednarodnega festivala za otroke s posebnimi potrebami Igraj se z mano, ki ga organizira Zavod za usposabljanje Janeza Levca. Na Prešernovem trgu bo veselo vse do petka.

Festival 'Igraj se z mano' za pristen in iskren nasmeh
V Ljubljani od 24. 5. do 27. 5. 2011 poteka 5. mednarodni festival 'Igraj se z mano', širil pa se bo še v Maribor, na Muto in Jesenice. Prek iger želijo spodbuditi druženje in povezovanje otrok s posebnimi potrebami z ostalo populacijo.